Najczęściej zadawane pytania
Proces zamówienia

Czas wysyłki jest podany obok konkretnego produktu. Najczęściej książki wysyłamy w przeciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności, lecz w przypadku niektórych egzemplarzy jest to delikatnie dłużej.

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową – w przypadku, gdy paczka nie została wysłana, informacja spowoduje wstrzymanie zamówienia. Istnieje oczywiście możliwość zwrotów.

Tak! Wysyłamy do takich krajów jak: Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Szwajcaria, Belgia, Stany Zjednoczone, Francja czy Norwegia. Jeżeli mieszkasz w innym kraju i chciałbyś u nas zamówić, prosimy o kontakt z nami – specjalnie dla Ciebie wyślemy do innego państwa!

Tak! Kody rabatowe dostępne są na naszych social media jak i u naszych ambasadorów. Jeżeli do tej pory ich nie znalazłeś, skorzystaj ze specjalnego kodu na 5% zniżki: KODFAQ5

Płatności i zwroty

Płatności, również za zamówienia zagraniczne, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach. Akceptujemy także kryptowaluty takie jak chociażby Bitcoin czy Etherum.

Akceptujemy płatności dokonywane za pośrednictwem dedykowanej bramki płatności Przelewy24 bądź bezpośrednie przelewy na nasze konto bankowe. Można u nas zapłacić również kryptowalutami za pomocą ZondaPay.

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszą obsługą, która dokona wymiany produktu bądź zwróci pieniądze.

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Oczywiście, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. W polu zamówienia istnieje również opcjonalna możliwość dopisania nazwy i NIP-u firmy.